2013. október 29., kedd

2. rész - Happy. Vagy mégsem?

Hazaértem. Anyu nem volt itthon így bekapcsoltam a laptopot majd felmentem Skypera és Facebookra. Semmi. Jó, ígyhagyom HÁTHA valaki keress. Olyan 5 percre tüntem el mikor hallom, hogy pittyeg a Face és hívnak Skypen. - Ezaz! Végre nem fogok unatkozni. - ahogy megnéztem egyből fel is álltam a székről. James. Felvegyem? Felveszem.
-Szia Jessica. Nagyon sajnálom amit ma tettem. Remélem nem haragszol. - megse szólaltam. Elővettem egy lapot és rá írtam, hogy 'Semmi baj' majd  bekapcsoltam a webkamerát és megmutattam. Jamesnek nagy mosoly húzódott az arcára majd egy szivet formált a kezével. Ugyan ezt tettem én is. Beszélgettünk és beszélgettünk az órára pillantottam mikor szembesültem vele, hogy anya meg apa pár percen belül hazaérnek. Gyors elköszöntem Jamestől és felmentem a szobámba. Beérve beindítottam a hifit és táncra pördültem. Hogy miért? Tiszta Happy vagyok. Gyors megírtam a leckét, hogy hétvégére ne legyen  és visszanéztem Skypera. Fent volt. Ismét csevegni kezdtünk.  Egészen éjfélig fent voltunk majd nagynehezen elbúcsúztam tőle. Kikapcsoltam a laptopot és letusoltam majd ágyba bújtam. Végre Szombat. Felkeltem, és visszagondoltam az estére, hogy milyen jó is volt. 20 percig bámultam a falat, hogy mennyire jó kedvem van, majd észba kaptam, hogy a hasam korog, vagyis éhes vagyok. Vettem a fárdságot és lebicegtem a konyháig. Lefelé menet a lépcsőn éreztem, hogy elesek. Be is következett. Mindegy is. Egy kék folt jelent meg a lábamom. Megnyomtam és felkáltottam: Aúúú ez fáj! - hurrá, egy fájó 'seb' keletkezett. Miért is indultam? Ja, igen. Ennivalóért, mint ahogy megint jelezte a drága pocakom kajára vágyik. Meg is adtam neki ami kellett, elővettem a 'Jó reggelt' feliratos tálamat, öntöttem bele tejet és gabonapelyhet majd a bárpulthoz lépkedtem és falatozni kezdtem. Visszamentem a szobámba és öltözni kezdtem. Ma egy csajos napot terveztem az én legszebb anyukámmal.
-Anya, ma ráérsz? - üvöltöttem a szobámból.
-Persze. Mit szeretnél? - szintúgy visszaüvöltött nekem.
-Van kedved csajos napot tartani?
-Ki nem hagynám. - beledobtam a táskámba a telefonom, 1-2 papírzsepkendőt és egy szájfényt.
Mivel anyu elég jól keres így nem az én pénzemből költekezünk, ami nem is baj, mert ha nagyobb leszek a barátnőmmel lesz egy közös házunk. Elindultunk az egyik közeli plázához. Már az első ruhaboltot megtámadtuk és sikeresen 4 zacskó ruhát vásároltam. Anyu ugyan ezt tette csak ő 2-vel kevesebb táskával jött ki a boltból.
-Anya ez nagyon fárasztó! Eszünk sütit?
-Persze! Citromos minyom?
-Jöhet. - elmentünk a legközelebbi cukrászdába és leültünk egy szabad asztalhoz. A nap végén egész jól mulattunk, mert beültünk egy moziba is és megnéztük a LOL-t. Imádom ezt a filmet. Olyan fél 11-re értünk haza. Beértem a szobámba, táska röpült a sarokba, én pedig az ágyra ledőltem és mély álomba merültem. Reggel, na jó, fél 12-kor keltem. Soha az életbe nem keltem ilyen késsőn. Ami pedig a jó hír, hogy kipihentem. Eszembe jutott, hogy laptopozni kéne. A probléma pedig az, hogy a szoba másik felébe van. Nagy nehezen kikászálódtam a pihe-puha ágyamból és a laptopért csoszogtam. Megvan. Na most visszafelé vettem az irányt. Bedugtam a takaróba a fázó lábamat és bekapcsoltam a laptopot. Felléptem facebuckra és megnéztem, hogy a kedvenc énekesem (Justin Bieber) rakott e fel egy új videót. Így is lett. Egyből belehallgattam. Nagyon megtetszett. Fél 3 van? Te jó ég. Elmegyek sétálni olyan jó idő van.
-Anya, fél óra és itthon vagyok. - kiabáltam neki miközben a cipőmet húztam fel.
A nap melege égette a bőrömet. Hát igen. Májusban itt ez előfurdol, hogy meglehet sülni. A park közepén jártam mikor egy fekete ruhás alak közelít felém. Sietősre vettem a tempót, hogy minél hamarabb elmehessek mellette. Elmentem, de visszafurdult és követni kezdett. Mit akar? Mivel megijedtem így futásnak eredtem. Nem meglepő ő is utánam fut. Hurrá. Mibe keveredtem? Csak futottam és futottam, de utolért. Ami úgyszint meglepő, hogy senki az égatta világon nem volt itt. Ez az én szerencsém. Bekötött szájjal vonszolnak engem egy fekete terepjáróba. Bent a kocsiba volt még 1 fiú (a hangjából állapítottam meg) és a másik aki engem vonszolt az is fiú volt. Vajon hova akarnak engem vinni? Nem tudom, de a szemem be volt kötve egy kendővel így nem láttam semmit csak azt hallotam, hogy a kocsi elindult.

4 megjegyzés: